Wetenswaardigheden

Deze keer even een blogberichtje met allerlei wetenswaardigheden.

Veel christelijke webloggers zijn naast het bijhouden van hun eigen blog, ook erg actief in de (besloten) groep op Facebook. We bemoedigen elkaar, bouwen elkaar op en scherpen elkaar. Sinds kort bestaat de mogelijkheid om feedback te ontvangen van andere bloggers op je eigen blog. Het is mooi om te zien dat we hier op een open manier met elkaar mee om mogen gaan. Nieuwe bloggers zijn in deze groep van harte welkom!

De 2e BLOGGERSDAY is gepland. Juist voor al deze bloggers die zich aangemeld hebben in deze groep wordt er in november voor de 2e keer een Bloggersday georganiseerd voor christelijke webloggers. Het lijkt mij geweldig al deze mensen (weer) te ontmoeten. Vorig jaar was de groep nog niet heel erg groot, maar hopelijk durven meer mensen de stap te zetten om te komen.

Onlangs ben ik geïnterviewd door de beheerder van het weblog www.blogtrommel.com. Dit is een waardevolle blog met allerlei tips die je helpen te groeien als blogger. Ik kan jullie aanraden er eens een kijkje te nemen. 

Het duurt niet heel lang meer voordat mijn eerste (kinder)boek 'Het Geheim van de Bosvrienden' wordt uitgegeven. Het wachten is nog even op een ISBN nummer maar daarna ga ik er zeker nog een blogbericht aan wijden en aandacht aan besteden op Facebook. Houd mijn blog in de gaten...

Graag wil ik een drieluik schrijven over 'stille tijd' houden. Vaak lees je dat dit goed is en dat dit toch eigenlijk wel 'moet' als christen. Maar waarom zou je eigenlijk stille tijd houden, hoe krijg je een waardevolle stille tijd en hoe kun je omgaan met problemen in je stille tijd? Dit zijn de drie onderwerpen van de drie blogberichten die ik hier binnenkort aan wil besteden.

Verder blijft het idee over het starten van een weblog over Bijbellezen maar terugkomen in mijn hoofd. Wat ik er precies mee wil doen, weet ik nog niet. Ik heb er een gebedszaak van gemaakt en wacht af op welke manier de Heer dit misschien weer op mijn weg brengt. De verleiding is erg groot om 'gewoon' te beginnen maar ik wil dit niet doen totdat ik zeker weet dat dit ook echt de bedoeling is.

Reacties

  1. Ben benieuwd naar je drieluik Wendy!
    Je bent er maar druk mee met al die blogs...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat jij vol ideeën en initiatieven bent! Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar je nieuwe boek, en wat een ideeen. Zegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk, heb zin in de bloggersday! leuk interview! ben heel benieuwd naar je boek en je drieluik over stille tijd... dat is een mooi onderwerp om over te schrijven en je leert er zelf veel van! ik heb er ook veel over geschreven en zelfs een hele pagina aan gewijd. kijk maar eens op mijn blog:-) misschien kunnen sommige Bijbelteksten je inspireren;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel voor de bemoedigende reacties.
    Ik verheug me ook op de Bloggersday Tineke, ik hoop veel van jullie te ontmoeten. Ik zal ook eens even kijken op jouw blog, dank je voor je tip!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.