Ik geef om jou - Carianne Ros

Onlangs heb ik in de vakantie een boek gelezen over vriendschap. De titel alleen al sprak me aan maar ook de inhoud van het boek heeft me aangezet tot nadenken over mijn vriendschappen en de verdieping ervan.
Vriendschap is erg belangrijk voor het welbevinden van mensen. Het opbouwen en onderhouden vraagt aandacht, tijd en energie. Vaak lijkt vriendschap echter iets vanzelfsprekends.

Carianne Ros heeft eerder al verschillende artikelen gepubliceerd over persoonlijke ontwikkeling en intermenselijke relaties. Haar professionele kennis en haar door het christelijk geloof geïnspireerde manier van denken maken dit boek zeer bijzonder. 'Ik geef om jou' gaat in op onderwerpen als vriendschappen en grenzen, bidden met vrienden en nieuwe vrienden vinden. Hoe kun je de diepte in met je vrienden? En welke rol speelt God in vriendschappen tussen christenen? Elk hoofdstuk begint met een praktijkvoorbeeld en eindigt met tips en een gebed.

Een prachtig inspiratieboek voor iedere vrouw die hecht aan trouw, liefde en persoonlijke aandacht. Mooi om weg te geven aan vriendinnen én om zelf te lezen!
Een deel van de winst van het boek zal naar het Child Survival Program van Compassion gaan, dus door het kopen van dit boek 'heb je al wat liefde uitgedeeld', aldus Ros.

Reacties