Hoe lees je Bijbel?

"U kunt de Bijbel aanhoudend lezen en er toch nooit iets uit leren, wanneer niet de Heilige Geest uw verstand verlicht. Doet Hij dit, dan schitteren de woorden als sterren, dan schijnt het boek gouden bladeren te hebben en blinkt iedere letter als een diamant. O, het is een heerlijke zaak door de Heilige Geest verlicht te zijn!
citaat van C.H. Spurgeon

Psalm 119:162  "Ik verblijd mij over uw woord als iemand die rijke buit vindt".

Jeremia 15:16 "Zo vaak uw woorden gevonden werden, at ik ze op, uw woord was mij tot vreugde en blijdschap mijns harten".

Psalm 119:127 "Daarom heb ik uw geboden lief, meer dan goud, ja dan fijn goud".

Reacties

  1. Thanks. Ik gebruik een linkje hiernaartoe in één van mijn blogs.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat. Deze wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.